~¤¦¦§¦¦¤~ WeLcOmE In YoUr FoRuM ~¤¦¦§¦¦¤~
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

~¤¦¦§¦¦¤~ WeLcOmE In YoUr FoRuM ~¤¦¦§¦¦¤~

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

من إللي بيخبط؟ (أنا رسول الله)!!!!!!!

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
BeLLaDoNa
مشرفه
مشرفه
BeLLaDoNa

الدوله : من إللي بيخبط؟ (أنا رسول الله)!!!!!!! Female31

من إللي بيخبط؟ (أنا رسول الله)!!!!!!! Empty
مُساهمةموضوع: من إللي بيخبط؟ (أنا رسول الله)!!!!!!!   من إللي بيخبط؟ (أنا رسول الله)!!!!!!! Icon_minitimeالأربعاء فبراير 27, 2008 12:27 am

ماتبقاش بخيل وكمل الموضوع قراءة للأخر........

من الطارق؟؟ انا رسول الله!!!!
صرخت بدهشة.. رسول الله !!! ثم بقمة الفرح مددت يدك لتفتح الباب مرحبا برسول الله, ولكن تذكرت.. (الدش شغال علي الكليب) جريت بسرعة لكي تغلقه فضغطت دون قصد علي زر اخر... صوت الكليب زاد اكتر... وأخيرا أغلقت التليفزيون والدش والكمبيوتر ثم جريت لتفتح الباب...ياااه... صور المغنية فلانة والممثلة فلانة التي تملأ حجرتي.. جريت مرة اخرى لكي تزيلها بسرعة.. سمعت الجرس بيدق للمرة التانيه.. وأنت تنزعها من علي الحائط من شدة السرعة وقعت واحدة علي المكتب.. مديت اديك تاخدها بسرعة ففوجئت ياااه.. شرائط الكاسيت؟!! كل دي شرائط أغاني سمعتها وحفظتها أكتر مما حفظت القران طوال حياتي!! وبدون تفكير جمعتها وألقيتها في صندوق القمامة حتى لا يراها رسول الله.. الجرس بيدق رسول اله سوف يمشي..وانتي في قمة الفرح ويتجري علي الباب ثم يالهوي.. حطيتي ايدك علي شعرك المصبوغ عند الكوافير (حاقبله كده إزاي؟) جريتي تجيبي طرحة..دي؟؟لا مش دي.. لازم تبقا طويلة واخيرا وجدتيها وجريتي علي الباب يالهوي تاني.. حقابل رسول الله وانا بالبنطلون إزاي..!! جريتي بسرعة تدوري علي عباية واسعة او إسدال واسع واخيرا لقيتي واحدا.. يااااه.. الماكياج إللي علي وجهي.. جريتي تغغسلي وشك بسرعة من كل المساحيق الحمرا والسودا والصفرا إللي عليه.. وافتكرتي البرفان وقولتي الحمد لله كنت لسه ماحطش منه..فوجئت بأن رسول الله قد مشي من طول الاتنظار جريت بسرعه وانت بتقفل زراير القميص فتحت الباب وناديت عليه يا حبيبي يا رسول الله انا فتحت البا خلاص ثم عاد ودخل المنزل وجيت تقعد فجأة التليفون رن!! ميسد كول البولي فونك لاخر اغنيه في السوق وداريت وجهك خجلآ من رسول الله ولما بصيت للرقم الي رنلك قولت يالهوي حقوله ايه لو سألني مين اللي كان بيتصل؟؟ رحت مكنسل بسرعة وفجأة شميت ريحة غريبه..(نسيت السيجارة والعة) قمت بسرعه طفتها وعندما مد الرسول يدك علي جيبك وقال لك اعطني المصحف اللي في جيبك ده (ده مش مصحف يا رسول الله دي علبة سجاير) حتقدر تقوله ده؟؟ ولما الاذان أذن قالك حتنزل تصلي؟؟ هو انت بتنزل تصلي فعلآ ولا حتعمل كده مجامله للرسول وانتي.. حتقومي تصلي وبتقومي كل مرة فعلآ؟؟

وماذا لو سألنا عن علاقات الجامعة وقصص الحب والرحلات المختلطة وسهرات القهاوي والنوادي وسهرات الدش والكليبات وشرب المخدرات وعقوق الوالدين وإطلاق البصر وسماع الاغاني.......إلخ إلخ

تخيل النبي حيعمل ايه لما يشوف حالنا ؟
عارف حيعمل ايه؟؟؟______لن يغضب بل سيبكي بكاء مريرا ويصرخ فيك وفيكي.....
MiZ0_FOX
مشرف
مشرف
MiZ0_FOX

مُساهمةموضوع: رد: من إللي بيخبط؟ (أنا رسول الله)!!!!!!!   من إللي بيخبط؟ (أنا رسول الله)!!!!!!! Icon_minitimeالأربعاء فبراير 27, 2008 2:28 pm

اللهم ارزقنا النهج الصحيح والسير على صراطك المستقيم

أمــــــــــــــــــــــــــــين

من إللي بيخبط؟ (أنا رسول الله)!!!!!!! 114cf7ab3a
https://a7laamelghad.yoo7.com/
amal
عضو فعال
عضو فعال
amal

الدوله : من إللي بيخبط؟ (أنا رسول الله)!!!!!!! Female10

مُساهمةموضوع: رد: من إللي بيخبط؟ (أنا رسول الله)!!!!!!!   من إللي بيخبط؟ (أنا رسول الله)!!!!!!! Icon_minitimeالخميس فبراير 28, 2008 1:16 am

lماشاء الله لاقوة الا بالله بارك الله فيك يافتاة الاسلام وربنا يكثر من امثالك ونفعنا الله بما كتبتي اختك بنت العروبة
abousalma2005
عضو جديد
عضو جديد

مُساهمةموضوع: رد: من إللي بيخبط؟ (أنا رسول الله)!!!!!!!   من إللي بيخبط؟ (أنا رسول الله)!!!!!!! Icon_minitimeالأحد مارس 02, 2008 3:27 pm

اللهم صلى على كامل النور احسن موضوع نزل فى المنتدى يا بيللا
BeLLaDoNa
مشرفه
مشرفه
BeLLaDoNa

الدوله : من إللي بيخبط؟ (أنا رسول الله)!!!!!!! Female31

مُساهمةموضوع: رد: من إللي بيخبط؟ (أنا رسول الله)!!!!!!!   من إللي بيخبط؟ (أنا رسول الله)!!!!!!! Icon_minitimeالسبت مارس 29, 2008 1:39 pm

ميرسي امل وابو سلمى وفوكسايه علي مشاركتكم
ensan baset_1
عضو جديد
عضو جديد

مُساهمةموضوع: رد: من إللي بيخبط؟ (أنا رسول الله)!!!!!!!   من إللي بيخبط؟ (أنا رسول الله)!!!!!!! Icon_minitimeالسبت يوليو 05, 2008 12:21 pm

والله بجد الكلام ده بيآثر فينا كلنا وكلنا عارفين الغلط بس بيعملوا مع انه عارفوا

(... اللهم اما صلى على محمد وعلى آل محمد كما صليت على آبراهيم وعلى آل ابراهيم في العالمين انك حميدآ مجيد بارك على محمد وعلى آل محمد كما باركت على إبراهيم وعلى آل إبراهيم انك حميدآ مجيد ... )
( ... اللهم اجعلنا من اهل الجنة ومن اهل الخير في الدنيا والآخرة ... )

من إللي بيخبط؟ (أنا رسول الله)!!!!!!!
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» حديث رسول الله صلي الله عليه وسلم المنجي من عذاب القبر
» سبحان الله بيضه مكتوب عليها لا إله إلا الله
» إللي يحل اللغز ده يبقا لعيب بجد!!!
» هي أولى منا للشاعر الفلسطيني الرائع تميم البرغوثي
» !! [ عمره 80 عاما ولم يكبر ] !! [ سبـ ح ـآن الله ] !!